Tous unis : GoCardless se mobilise pour le personnel soignant

Team page

Team

Nous avons lancé cette campagne pour soutenir financièrement les équipes de l’Assistance Publique - Hôpitaux de Paris qui font face au COVID-19 depuis le premier jour. Dans les 39 hôpitaux de l'AP-HP (dont Bichat, la Pitié-Salpêtrière et Necker-Enfants Malades qui sont les trois centres de référence en maladies infectieuses), ils font un travail remarquable pour sauver des vies et préparer l’avenir. Aujourd’hui plus que jamais ils ont besoin de nous.

Nous avons pour objectif de collecter 2000 €. Nous vous invitons à soutenir cette initiative en faisant un don dès maintenant à la Fondation de l'AP-HP en cliquant sur le bouton rouge ci-dessus. C’est très rapide et 100% sécurisé.

Tout aide est la bienvenue, il n’y a pas de petites contributions !

GoCardless France.

=============

We are all affected and all concerned by the COVID-19 epidemic. In this time of deep crisis, it is more important than ever to stick together, to help each other.

We have launched this campaign to provide financial support to the teams of the Assistance Publique - Hôpitaux de Paris who have been dealing with COVID-19 from day one. In the 39 hospitals of the AP-HP (including Bichat, la Pitié-Salpêtrière and Necker-Enfants Malades which are the three reference centres for infectious diseases), they are doing a remarkable job in saving lives and preparing for the future. Today more than ever they need us.

Our goal is to raise €2000. We invite you to support this initiative by making a donation now to the AP-HP Foundation by clicking on the red button above. It's very fast and 100% secure.

Any help is welcome, there are no small contributions!

Thank you in advance,
GoCardless France.